...dat mijn neus van voren zit en niet opzij....zo blij


Ik zit al een uur achter mijn laptop. Vandaag móet  het me lukken om een 'over mij' stukje te schrijven voor mijn nieuwe website: hildevanengelen.nl 
Grrr,... niks dus. Ik heb al vaker zo gezeten, zonder resultaat. Ja, ik ben zo rete interessant dat ik gewoon niet weet wat ik van mezelf de wereld in ga zetten. Het kan zomaar een overkill aan informatie zijn als ik mijn registers opentrek. 

Wat is nou 'écht' belangrijk om als potentiële klant over mij te weten? Dat ik op een luchtige manier diepgaande verhalen kan vertellen misschien? Dat ik in mijn leven dusdanige momenten van  'de knoei' en ellende heb ervaren dat ik op zoek ging naar meer vreugde?  Dat ik door persoonlijke bewustzijnsontwikkeling een verbindingsexpert ben geworden! Hahahaha,...wat een mond vol hè? Dat is toch niet te lezen? 

Ik snap wel dat het liedje in mijn hoofd komt hoor! Ik ben zó blij, zó blij dat mijn neus van voren zit en niet op zij... Ik ben zó blij,..zó blij... dat mijn neus van voren zit en niet op zij. 

Ik ben er namelijk écht blij mee! Blij, dat ik naar mensen durf te kijken wanneer ik met ze in contact ga. Dat ik mijn hoofd niet weg draai. Dat mijn neus recht vooruit steekt en niet opzij wijst naar iets dat ergens in de verte gebeurt. Dat ik  'hier' blijf  met mijn neus in de richting van het contact. 

Hmmm,.. dat liedje is zo gek nog niet!  Heerlijk zo'n diepgaand gedachtespinsel. Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik word er vrolijk van.
Door al die vrolijkheid laat ik me maar eens inspireren. Ik zal me maar eens laten inspireren door al die vrolijkheid. Die 'over mij' die komt er wel vandaag! 



Reacties

Populaire posts