Cadeau


Er is wat bijzonders gaande deze keer. Maanden voorafgaand aan mijn verjaardag voel ik de energie van mijn geboortedag. Het beweegt om me heen en neemt zo nu en dan de kans om een dansje met me te maken. Het beweegt me alle kanten op en laat me de uiterste hoeken van het leven zien. Verbazing, verbinding, verdriet, vergankelijkheid, verwondering, vreugde, openheid, opruiming, ontreddering, overvloed, plezier & passie. Ik noem maar een paar thema's die voorbij zijn gekomen want het was eindeloos. Net zo eindeloos als het universum!
Maar terug naar die geboorte-energie van mij...wow,.. Na 15 jaar kreeg het mij zo ver om enpleinpublic mijn verjaardag te vieren. En geloof me het gevoel liet zich niet onderdrukken. "Hoogste tijd!" galmde er ferm door mijn lijf. "Sta op, laat je zien, vier het leven!" Ik nodigde veel vrouwen uit. Allemaal vrouwen die mij ergens in het leven op een bijzondere wijze geraakt hadden in mijn hart. Zij zouden weerspiegelen wie ik ben en met mij ervaren hoe heerlijk het is om in verbinding door het leven te gaan. Stuk voor stuk prachtige meiden, zo anders en zo gelijk...
Voor een moment de Hemel op Aarde! Het leek zelfs nog beter dan dat. Hahaha, grapje natuurlijk maar misschien dat we toch wel een beetje in de buurt kwamen. De dagen erna expandeert mijn wezen. Ik huilde, ik huilde tranen van overvloed, zo veel liefde in mijn lijf en ook mijn energetische lichamen liepen/lopen over... Ik luisterde nog maar eens naar een liedje dat Dineke op het feestje zong... en na een paar keer zong het liedje zichzelf in mij. Het fluisterde op de momenten dat ik stil was,..liefste lieveling... 
Lieverd, liefje, mijn lief! Hoe vaak heb ik mezelf verlaten? Hoe vaak liet ik mezelf in de steek? Hoe vaak ontbrak het aan geloof in mezelf?  hmmm...Ik heb niet de behoefte om er verhaaltjes bij te vertellen. Er waren momentjes dat ik de verbinding met mijn ziel niet zo goed voelde maar de Goddelijke vonk bleef altijd op de waakvlam.
Vandaag ben ik 45! Lieve Hilde van Engelen, liefste lieveling, lieverd, liefje mijn lief...IK feliciteer je met deze mooie geboortedag! Je bent een prachtige vrouw, het moment is aangebroken dat je opstaat en je hoogste doel hier op Aarde leeft. Alle voorafgaande jaren heb je gebruikt om datgene te verzamelen dat nodig is om de visie die in jou besloten ligt uit te dragen. Hierin ben jij de hoofdrolspeler en je kwetsbaarheid is daarbij een prachtige kwaliteit. Neem het toneel en draag bij aan meer vreugde onder de mensen want dat ik waar je hart naar verlangt. Een mooier cadeau kan ik mezelf niet geven!

Reacties

Populaire posts